Menu

Betere bereikbaarheid door telefoonservice

maart 2, 2016 - Computers / Internet / Searching

Als ondernemer heeft u het vast weleens meegemaakt, de hele dag is het vrij rustig qua telefoontjes, maar opeens zijn er vijf mensen die denken dat het een goed idee is om allemaal tegelijk te bellen. Met de beperkte bezetting op uw kantoor kunt u maximaal twee of drie telefoontjes tegelijk opnemen. De anderen krijgen de voicemail te horen en worden in de wacht gezet. Voor potentiële nieuwe klanten is het vaak al een afknapper, die proberen het wel bij de concurrent. En bij trouwe klanten moet het ook niet te vaak gebeuren. Op een gegeven moment worden ze ontevreden en dat is zonde van alle tijd die u in die relatie heeft geïnvesteerd. Een goede telefonische bereikbaarheid is essentieel als je een ambitieus bedrijf hebt. Toch is het begrijpelijk dat u niet altijd de telefoon op kan nemen. Simpelweg omdat u een afspraak of een vergadering heeft. Bovendien is constant aan de telefoon moeten zitten behoorlijk improductief.

Een telefoonservice kan dit probleem verhelpen. Veel mensen die denken aan call centers hebben het idee dat dat alleen iets is voor grote bedrijven. Maar ook kleinere bedrijven kunnen er gebruik van maken. Een inbound callcenter zorgt ervoor, dat als u de telefoon niet kan opnemen, hij wordt doorgeschakeld naar een externe assistent die het telefoontje professioneel en vriendelijk afhandelt.

Het werkt als volgt. U krijgt een persoonlijke telefoniste toegewezen die voortaan de telefoontjes voor u op kan nemen. Met deze telefoniste kunt u bespreken wat ze moet zeggen of wat juist niet. Ze verdiept zich in het bedrijf zodat ze op de hoogte is. Als er een telefoontje doorgeschakeld is, krijgt u na afloop van het gesprek alle gegevens in een email naar u toegestuurd. Veel voordelen dus en voor het kostenplaatje hoeft u ook niet bang te zijn. Informatie hierover en nog meer mogelijkheden zijn te vinden op antwoordservice-telefoonservice.nl.

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/