Menu

Luister eens naar uw klanten..

november 11, 2015 - Computers / Internet / Searching

Een bedrijf, een druk vlot lopend bedrijf. Dat is de plek waar de telefoon het meest gaat. Klanten bellen vaak naar bedrijven. Ze bellen om hun klachten in te dienen, om vragen te stellen of om bestellingen te doen. Al deze verschillende klanten willen geholpen worden aan de telefoon. Ze willen dat het bedrijf hun vriendelijk en professioneel helpt en met oplossingen komt. Kortom, een goede telefoonservice vergt enorm veel energie en tijd. Veel bedrijven steken niet genoeg tijd in hun telefoonservice. Voor hen wordt het namelijk vaak gezien als onnodig. Vervelende klanten kan je beter niet te woord staan, maar niets is minder waar. Het is als bedrijf erg goed om te luisteren naar uw klanten, of ze nu positieve of negatieve opmerkingen hebben. Wanneer je leert als bedrijf om naar de klant te luisteren kan je innoveren. En dan bedoel ik goed innoveren. Vernieuwingen in uw bedrijf creëren waarmee u meer klanten behoud en aantrekt. Innovatie waarmee u meer omzet gaat draaien en waar u klanten tevredener over zijn.

Nu u de waarde van een goede telefoonservice erkent is het belangrijk om te realiseren dat een vaste werknemer hiervoor in dienst nemen veel geld gaat kosten. Dat is mede een reden waarom veel bedrijven hier niet te veel aandacht aan besteden. Toch zijn er hiervoor tegenwoordig oplossingen. U kunt namelijk gebruiken maken van een externe antwoordservice, een service waarbij een persoonlijke telefoniste uw telefoontjes opneemt. Het werkt eigenlijk hetzelfde als iemand die u aanneemt, alleen deze telefoniste kost u minder geld omdat zij per telefoontje wordt betaald. Zij werkt dus voor u, via een extern bedrijf. U denk misschien, zij heeft totaal geen kennis van mijn producten of diensten. Nu nog niet, maar wanneer u haar aanneemt wel. Zij leest zich namelijk volledig in, in uw bedrijfsactiviteiten enzovoort. Hierdoor functioneert zij optimaal en heeft u tevreden klanten.

https://www.bizziphone.com/