In de afgelopen jaren zijn er vele technologische veranderingen geweest. Er zijn steeds meer machines, terwijl medewerkers afnemen. Een voorbeeld hiervan is het contactloos aanmelden bij de orthodontist. Er zijn veel voordelen die het contactloos aanmelden met zich meebrengt.
Voordelen als bedrijf zijnde Allereerst geeft een digitale receptie uw bezoeker een professionele indruk door een keurige mail in uw huisstijl te versturen. Het is niet meer de tijd van een standaard uitnodiging. In de mail zou het volgende kunnen staan: de afspraak-informatie, een routebeschrijving, parkeerinstructies en een QR-code om snel en simpel contactloos aan te melden bij binnenkomst. Maar er zijn meer mogelijkheden, zoals een PDF met Covid gezondheids- en bezoekersvoorwaarden en de wifi code.
Gezondheid Corona is niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Contact is niet meer zoals het was. Een digitale bezoekersregistratie kan zonder direct persoonlijk contact Corona-, hygiëne- en bezoekersvoorwaarden per bezoekerstype tonen. Ook kunnen er vragen worden gesteld voor een verplicht checkgesprek. Denk hierbij aan vragen als bent u verkouden of heeft uw huisgenoot het coronavirus. Dit gebeurt volledig digitaal en veilig. Medewerkers en bezoekers kunnen zich zo eenvoudig aan de 1,5 meter afstand maatregel houden.
Bezoekersregistratie Het is gebleken dat een digitale bezoekersregistratie erg handig is. Verschillende bedrijven leveren dit soort soft- en hardware. Wanneer je als bedrijf interesse hebt hoef je alleen maar aan te geven waarvoor je het wilt gaan gebruiken en wat voor soort hardware er geleverd moet worden. Een digitale receptie software maakt het werk gewoon een stuk makkelijker.
Administratie Een bezoekersregistratie systeem maakt administratie ook eenvoudiger. Het is een feit dat papierverspilling niet meer van deze tijd is. Daarnaast oogt het ook vrij ouderwets. Een digitale receptie vervangt de papieren registratie. Hoe de fax werd vervangen door e-mail, wordt de papieren bezoekersregistratie nu bijvoorbeeld een stijlvolle tablet. Daarnaast kan een digitale receptie gemakkelijk met bedrijfssoftware communiceren waardoor medewerkers en/of afspraken automatisch kunnen worden gesynchroniseerd. |
http://economy.nl |