Hosted telefonie wordt steeds meer de norm bij de welbekende helpdesk waar je naartoe belt. Vrijwel alle grote en middelgrote bedrijven beschikken tegenwoordig over een helpdesk. Een helpdesk is van enorm belang voor bedrijven. Wanneer klanten vragen hebben, of klachten over de geleverde diensten of producten, dan worden deze veelal afgehandeld door de helpdesk van een bedrijf. Het is het visitekaartje van een bedrijf, en het bepaalt vaak of klanten zich binden, of naar de concurrent gaan. Slechte ervaringen bij een helpdesk leiden tot enorme ergernis en frustratie bij klanten. Iedereen heeft wel een verhaal over slechte service bij een bepaalde helpdesk. Je wordt in de wacht gezet, onvriendelijk te woord gestaan of er wordt niet met je meegedacht. Soms wordt je zelfs alleen maar door een robot te woord gestaan. Hosted telefonie is een middel wat de helpdesk van een bedrijf naar een hoger plan tilt. Hosted telefonie is een innovatieve oplossing met vele toepassingen. Wanneer je beseft wat het voor je bedrijf kan betekenen, dan zou het bijna vreemd zijn om er geen gebruik van te gaan maken. Een toonaangevend bedrijf in Nederland dat hosted telefonie levert is De Nederlandse Provider. Laten we eens nader kennis maken met dit bedrijf.
Hosted telefonie bij De Nederlandse ProviderDe Nederlandse Provider is een telecombedrijf dat naast hosted telefonie, vele andere IT- en telecomdiensten aanbiedt. Met de hoofdvestiging in Almere waar 30 professionals werken, en een netwerk van 250 IT ondernemers verspreid over het hele land is De Nederlandse Provider altijd dichtbij en bereikbaar. De Nederlandse Provider biedt oplossingen op maat en zadelt klanten niet op met technische vraagstukken over hoe ze hun telecom en IT moeten inrichten. Men kijkt vooral naar hetgeen een klant wilt, en past daar een oplossing toe. Bij de helpdesk van een bedrijf dat draait op hosted telefonie, is het beheer van de telefooncentrale volledig in handen van de provider. Je hebt er dus er geen omkijken naar, want de telefooncentrale bevindt zich in feite in de cloud, welke wordt beheerd door De Nederlandse Provider. Ook is hosted telefonie vaak tot 60% goedkoper dan het gedateerde bellen via ISDN. Wil je hier meer over weten, bezoek dan eens de site van De Nederlandse Provider. DataHosted telefonie helpt bij het verzamelen van data. De helpdesk van een bedrijf kan een schat aan data leveren over klanten en de markt. Via de toepassingen bij hosted telefonie kan men ook exact alle prestaties van medewerkers op een helpdesk meten. Alle gesprekken kunnen eenvoudig worden opgenomen en beluisterd. Ook kan men nagaan hoe lang gesprekken duren en hoe lang mensen in de wacht worden gezet. Als je je helpdesk wilt verbeteren, heb je data nodig, want meten is weten!
|
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- De goede kanten van botox Als het over botox gaat hangt er vaak een negatieve lading overheen. Niet zo gek ook, want de media zit er bovenop als er weer...
- Niet altijd een pretje Achteruitrijden is niet voor iedereen een pretje, vooral niet wanneer je net je rijbewijs hebt. Of juist dan toch wel aangezien je het onlangs nog...
- Alles over de kies trekken Vanwege de evolutie hebben mensen tegenwoordig te smalle kaken om alle tanden in kwijt te kunnen. Verstandskiezen moeten dus vaak getrokken worden. De kiezen komen...
- SIP trunk We gaan het vandaag hebben over SIP trunk. Dat zul je vast denken, wat is dat precies? Dat is een logische vraag en daarom gaan...
- Kartonnen dozen van de Dozenhal De Dozenhal is nou eenmaal de beste plek om kartonnen dozen in bulk te bestellen. Waarom is dat zo? Eén van de redenen is uiteraard...
- Waarom is SEO zo waardevol voor je website? Je website kan nog zo mooi zijn, maar alles valt of staat met de vindbaarheid en het aantal bezoekers op je platform. Ik wil het...