Een bedrijf, een druk vlot lopend bedrijf. Dat is de plek waar de telefoon het meest gaat. Klanten bellen vaak naar bedrijven. Ze bellen om hun klachten in te dienen, om vragen te stellen of om bestellingen te doen. Al deze verschillende klanten willen geholpen worden aan de telefoon. Ze willen dat het bedrijf hun vriendelijk en professioneel helpt en met oplossingen komt. Kortom, een goede telefoonservice vergt enorm veel energie en tijd. Veel bedrijven steken niet genoeg tijd in hun telefoonservice. Voor hen wordt het namelijk vaak gezien als onnodig. Vervelende klanten kan je beter niet te woord staan, maar niets is minder waar. Het is als bedrijf erg goed om te luisteren naar uw klanten, of ze nu positieve of negatieve opmerkingen hebben. Wanneer je leert als bedrijf om naar de klant te luisteren kan je innoveren. En dan bedoel ik goed innoveren. Vernieuwingen in uw bedrijf creëren waarmee u meer klanten behoud en aantrekt. Innovatie waarmee u meer omzet gaat draaien en waar u klanten tevredener over zijn. Nu u de waarde van een goede telefoonservice erkent is het belangrijk om te realiseren dat een vaste werknemer hiervoor in dienst nemen veel geld gaat kosten. Dat is mede een reden waarom veel bedrijven hier niet te veel aandacht aan besteden. Toch zijn er hiervoor tegenwoordig oplossingen. U kunt namelijk gebruiken maken van een externe antwoordservice, een service waarbij een persoonlijke telefoniste uw telefoontjes opneemt. Het werkt eigenlijk hetzelfde als iemand die u aanneemt, alleen deze telefoniste kost u minder geld omdat zij per telefoontje wordt betaald. Zij werkt dus voor u, via een extern bedrijf. U denk misschien, zij heeft totaal geen kennis van mijn producten of diensten. Nu nog niet, maar wanneer u haar aanneemt wel. Zij leest zich namelijk volledig in, in uw bedrijfsactiviteiten enzovoort. Hierdoor functioneert zij optimaal en heeft u tevreden klanten. |
https://www.bizziphone.com/ |
Goed artikel? Deel hem dan op:
Gerelateerde berichten:
- Producten makkelijk coderen Een eindeloze verzameling aan producten. Heeft u een winkel waarbij u makkelijk en snel uw producten wilt laten afrekenen? Om dit zo snel makkelijk mogelijk...
- Betere bereikbaarheid door telefoonservice Als ondernemer heeft u het vast weleens meegemaakt, de hele dag is het vrij rustig qua telefoontjes, maar opeens zijn er vijf mensen die denken...
- De goede kanten van botox Als het over botox gaat hangt er vaak een negatieve lading overheen. Niet zo gek ook, want de media zit er bovenop als er weer...
- Huur een supercar via het internet Wil je voor een gala, trouwfeest of bruiloft een supercar huren die hoge ogen zal gooien? Dan is dat zeer goed mogelijk via JouwTrouwAuto.nl. Via...
- zakelijke telefonie van Voipzeker Zakelijke telefonie zonder zorgen Eén geïntegreerde oplossing voor bedrijfscommunicatie. VoIPZeker ondersteunt uw bedrijf en verbetert de bereikbaarheid. Bij IP-telefonie wordt het internet of ander IP-netwerk...
- Op vakantie bij Roompot Heeft u zin om in de zomer lekker met uw familie een paar dagjes samen naar een camping te gaan? Of wilt u liever kiezen...